התקשרו אלינו: 077-7296033

רחוב הרברט סמואל 90 חדרה info@clean2.co.il

ניקוי ספה ניקוי ספה, אביב הגיע פסח בא

לאורך כל השנה אנו יושבים עליה, מתכרבלים עליה, יש אפילו כאלה שאוכלים עליה כשהם צופים מול הטלוויזיה. עם הזמן היא צוברת אבק, לכלוך וכתמים. הילדים, בעלי החיים וגם אנחנו לא עושים חיים יותר מדי קלים לספה שלנו. לקראת פסח – הנה כמה טיפים מעולים שיסייעו לכם בתהליך ניקוי הספה הביתית שלכם.

שיטה מספר 1: ללא הסרה של הריפוד

יש שתי דרכים מעולות לנקות בצורה הזו. בשלב הראשון יהיה עלינו לשאוב היטב את הספה, השואב ישאב את כל השיערות, האבק והלכלוך הבסיסי. לאחר מכן ניתן פשוט להקציף אבקת כביסה עם מים ולעבור על הספה עם מברשת רגילה.

פשוט לעבור על כל הספה ביחד עם המברשת והקצף שנוצר, זה פשוט מסיר את הכתמים בצורה מעולה. דרך נוספת היא לערבב מים פושרים עם קצת חומץ ושוב עם מטלית לנקות ולעבור על כל המקומות והאזורים עם הכתמים. מכיון ולחומץ יש ריח, אז אפשר אחרי זה פשוט לעבור עם מעט מרכך כביסה או תרסיס של בדים. שתי השיטות הללו הוכיחו את עצמן והן מצויינות לניקוי ספות מבדים. 

שיטה מספר 2: ניקוי מקצועי

אחת לשנה, מומלץ לקרוא לחברה מקצועית ולבצע ניקוי יסודי בספה בין אם זו ספה העשויה מעור ובין אם ספה העשויה מבד. התהליך מתבצע באמצעות מכונה מיוחדת אליה מכניסים חומר ייעודי שפשוט מסיר את כל הכתמים.

לא משנה באיזו שיטה בחרתם, חשוב לתת לבדים של הספה להתייבש כמו שצריך לפני שחוזרים לשבת עליהם.