התקשרו אלינו: 077-7296033

רחוב הרברט סמואל 90 חדרה info@clean2.co.il

טיפים לניקיון ספות במשרד

כולנו מכירים את ההרגשה הזאת שאנחנו רוצים להפוך את המשרד שלנו למקום יותר חם ואנושי מאשר מחשבים, כסאות ושולחנות, אז מה אנחנו עושים? מוסיפים ספה בפינה, עליה יושבים ומדברים בבקרים ובהפסקות הצהריים. עם זאת, אנחנו לא לוקחים בחשבון שהספות דורשות מאיתנו תחזוקה, ואם אתם לא רוצים שהספה הלבנה תהפוך לצהובה או שכתם הקפה יישאר שם לנצח, כדאי שתתחילו לנקות את הספה.

מה עושים?

ספות עשויות מחומרים שונים ולכן לא תמצאו מדריך אחיד לניקיון הספה. גם טיפים שונים לא בהכרח יתאימו עבור הספה שלכם ולכן כדאי להתאים את הניקיון לסוג הספה הספציפית שיש לכם במשרד. אם אתם לא מבינים בזה או לא רוצים לטרוח יותר מדי תמיד אפשר להזמין חברת ניקיון משרדים כדי שתנקה עבורכם את המשרד ובו הספה ושאר הרהיטים.

אילו טיפים יש לניקיון ספות באופן עצמאי?

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לברר מהו החומר שאותו צריך לנקות. אם יש בד שעוטף את הספה אפשר לבדוק אם יש לו תווית ועליה כתוב סוג החומר או שכתוב על התווית מה הדרך המתאימה לנקות את הספה. אם הספה מחומר אחר שקל לזהות כמו למשל עור, אז עבודת הבדיקה תהיה קלה יותר ולא צריך תווית.

הדבר הבא יהיה לקנות את החומר המתאים. יש חומרים שונים לניקיון רהיטים, חלקם מתאימים לרהיטים מעור וחלקם מתאימים לסוגי בד שונים. קנו את הומר המתאים ולכן איתו למשרד.

מומלץ לנקות את המשרד בסוף יום עבודה כדי שהריח, במידה ויהיה כזה, לא יפריע לאנשים לעבוד וגם כדי שיהיה אפשר לשבת על הספה כבר ביום למחרת.

שימו לב, כשמנקים את הספה, יש צורך לשאוב קודם כל את האבק! אם תתחילו להרטיב את הספה כשהיא מלאה באבק ולכלוך, אתם רק מורחים את הלכלוך. חשוב להשתמש בחומרים רק לאחר שהספה עברה ניקיון מקדים.

במקרה שנשפך משהו

עוד טיפ שיועיל לכם הוא במקרים בהם הספה נקיה באופן כללי אך נשפך עליה חומר או התגלה כתם. בדומה לשטיח, אין לשפוך מים ולהתחיל לשפשף. נסו להשתמש בכמה שפחות מים ובכמה שפחות השפעה על הסביבה של הכתם אחרת אתם רק תמרחו אותו. נקו את הכתם באופן ייסודי וממוקד ותחסכו מעצמכם לכלוך וכאב ראש.