התקשרו אלינו: 077-7296033

רחוב הרברט סמואל 90 חדרה info@clean2.co.il

ניקוי ספות בד

ניקוי ספות בד- מה הבעיה?

בד בבד עם הזמן, ספות הסלון שלכם מתבלות, הזמן והאנשים עושים את שלהם ואתם לא מוצאים פתרון לבעיית הלכלוך. אתם לא לבד, "קלין ספות" איתכם!

ספה מלוכלכת מצויה בכל בית. מספיק שלא נזהרנו בעת שתייה של משקה כלשהו ונשפך לנו על בד הספה או שהילדים ברחו מהשולחן ולכלכו את הספה בכתם שלא מוכן לצאת. זה קורה בבתים הכי טובים ולא צריך להתבייש. הבעיה היא שהרבה פעמים הלכלוך לא מתנקה. מצד אחד, אתם משתמשים בחומרי ניקוי טובים אבל הכתם עקשן יותר מכם ומצד שני אתם לא רוצים לנקות עם חומרים חריפים כדי לא להרוס את ריפוד הספה.

כל אחד זקוק לניקיון ספה

לא מספיק לשאוב אבק ולנקות לכלוכים באופן שטחי, כדי לשמור על הספה יש צורך בניקיון מקצועי אשר יחזק, יחדש וישמור על ניקיונה של הספה שלכם. גם אם אתם שומרים על הספה ומנקים אותה מידי פעם בפעם, אתם עלולים למצוא את עצמכם נופלים עליה עם כוס מיץ, או שנשפך עליה ללא כוונה צבע גואש מלכלך. כמו כן, לא תמיד אפשר לשלוט בכל אחד מבני הבית, בעיקר אם מדובר בילדים קטנים או בעלי חיים שמתרוצצים. בסופו של דבר, הכתמים מצטברים והלכלוכים הפשוטים הופכים עקשניים והורסים לספה את המראה האסתטי והאיכות שלה.

צעדים ראשונים בניקיון ספת בד

אתם מעוניינים בספות נקיות אך אתם לא יודעים איך לעשות זאת מבלי להרוס את היופי ואת איכותו ריפוד הספה. בשביל זה, נכתבו כללים ברורים שמלווים כל חברת ניקיון באשר היא. ראשית, אסור להשתמש במים או נוזל אחר על מנת להרטיב את הספה. ספות בד עלולות לפתח יובש בשל כמות המים שלא מתייבשת. שנית, אסור לשפשף את הכתם או להברישו. שפשוף רק יעצים את הכתם ויגרום לו להישאב פנימה אל תוך פנים הבד. כמו כן, יש להיות מומחה ולדעת כיצד מברישים ולאיזה כיוון, על מנת למנוע פגיעה בסיבי הבד.

איכות ומקצועיות- סוד הקסם!

כדי לנקות את ספות הבד שלכם אנו ב"קלין ספות" משתמשים בחומרים איכותיים שלא יוצרים נזקים בלתי הפיכים לספה. חשוב מאד להשתמש בחומרי ניקוי המתאימים לבד ויכולים לשמור על איכותו מבלי להשאיר סימן של הלכלוך. איכות החומרים לא מספיקה, שכן יש צורך במומחים שיודעים ומכירים את תחום ניקוי ספות הבד. הצוות שלנו ב"קלין ספות" קיבל את כל הידע והמיומנות שלו על ידי המומחים הגדולים שלנו, מדור לדור.