התקשרו אלינו: 077-7296033

רחוב הרברט סמואל 90 חדרה info@clean2.co.il

כל מה שצריך לדעת על ניקיון משרדים מקצועי

חשוב מאוד להשקיע בניקוי המשרד. לשם כך, יש לקחת את המנקים הטובים ביותר. קשה מאוד לנהל את ניקיון המשרד לבד. יש לאתר עובד, לתת לו תלוש, לאתר מחליף, ולנחש אילו חומרי ניקיון לרכוש. יש צורך לנהל תכנית ניקיון ותחזוקה, ולהסביר אותה שוב ושוב לעובד. איך אפשר לנהל את ניקיון המשרד באופן טוב יותר?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מדוע עדיף לך לשלם לחברת ניקיון ואחזקה, ולא לעובד פרטי?

חשוב שהמשרד יהיה תמיד נקי ומבריק. לשם כך, יש צורך בביצוע תחזוקת ניקיון שוטפת של המשרד. ולכן, מומלץ לכם להתקשר עם חברת ניקיון משרדים מקצועית. זמן שווה כסף. כאשר יורד ממכם ניהול ניקיון המשרד, תוכלו להרוויח יותר כסף בזמן שהתפנה לכם.

ישנם יתרונות של ניקוי המשרד דרך חברת ניקיון.

מדוע פשוט ומשתלם יותר, להעסיק עובד ניקיון במשרד דרך חברה, ולא באופן פרטי?

  • אינכם צריכים לשלם תלוש משכורת לעובד הניקיון- אתם לא המעסיקים הישירים של עובד הניקיון. אינכם צריכים לשלם עליו תלוש. אינכם צריכים להפריש לו מהשכר לביטוח לאומי, וקרנות פנסיה. אם עובד הניקיון חולה, התפקיד של החברה- הוא לדאוג לעובד מחליף.
  • אינכם צריכים להבין בחומרי ניקיון- מנהלי משרד רבים, לא מבינים בחומרי ניקיון. כאן, מגיע היתרון של חברות ניקוי והתחזוקה. עובדי הניקיון של החברה, יגיעו אל המשרד שלכם, עם כל ציוד הניקוי הנדרש.
  • זקוקים באופן חד פעמי לכוח אדם נוסף? אינכם צריכים לחפש מנקים נוספים. אחד מהבעיות שנתקלים בהם בעלי משרדים, הוא גיוס חד פעמי של מנקים נוספים. לפעמים, הסיבה תהיה אורח מיוחד. לפעמים- אירוע בתוך המשרד. לא תמיד, קל למצוא מנקה נוסף לכמה שעות, או כמה ימים. חברת ניקיון, מפנה כתגבורת, עובדים נוספים.
  • אינכם צריכים לתת הסברים שוב ושוב לעובדי הניקיון! מעצבן אתכם לתת שוב ושוב הסברים לעובדי הניקיון? כאשר אתם מתקשרים עם חברת ניקיון ותחזוקה, החברה נותנת הדרכה מדויקת לעובדי החברה. העובד לא ניקה טוב? יש לכם כתובת! אתם פונים להנהלת החברה.

 

חברת ניקיון ותחזוקה- בונה תכנית ניקיון ואחזקה למשרד.

 

בשביל שהמשרד יהיה נקי ומטופח באופן קבוע, יש צורך לבנות תכנית מפורטת של ניקיון ותחזוקה. מתי מבצעים ניקוי דלתות, מתי מבצעים ניקוי ארונות, ומתי מנקים את הפינות. האם לך כמנהל משרד, יש לך זמן לבנות תכנית כזו? לתכנן את חומרי הניקוי? לרכוש באופן שוטף חומרי ניקוי, ואביזרי ניקיון? לכן, מומלץ לך לעבוד עם חברת ניקיון מקצועית. החברה, תבנה אתך תוכנית ניקיון ותחזוקה מפורטת למשרד. החברה, תעשה חלוקת עבודה פנימית בין העובדים.

 

מי קונה את חומרי הניקיון? פעמים רבות, תעשה זאת החברה בתוספת תשלום. גם אם אתם קונים את חומרי הניקוי, וציוד הניקוי עבור המשרד, אתם תקבלו מהחברה רשימת קניות מפורטת.

 

כאשר ניקיון המשרד מתבצע דרך חברת ניקוי מקצועית- תוכלו להקצות את זמנכם רק לניהול המשרד, והחברה- תדאג לכם למשרד מבריק באופן קבוע!