התקשרו אלינו: 077-7296033

רחוב הרברט סמואל 90 חדרה info@clean2.co.il

כלי הניקוי שכל אחד ואחת צריכים להחזיק בבית

ניקיון והיגיינה מעסיקים אותנו בני האנוש הרבה, אנחנו רוצים לחיות בסביבה נקייה, לנשום אוויר נקי מאבק וטחב ובבית מסודר ומבריק שעושה לנו טוב על הנשמה ברגע שנכנסים אליו, אבל הכי חושב אנחנו רוצים משטחי עבודה במטבח שיהיו נקיים מחיידקים שחלילה לא נחטוף איזה מחלה או זיהום מבקטריות וחיידקים שהגיעו מבשר או דגים שחתכנו בעבר.

הכנו לכם רשימה של כלי ניקוי וחומרי ניקוי חשובים שכל אחד ואחת חייבים להחזיק אותם בבית

כלי ניקוי וחומרי ניקוי שכדאי להחזיק בבית

• שואב אבק ידני – אחד הטרנדים האחרונים בכלי ניקוי לבית הוא שואב האבק הידני שמכולל שינוי בקלות ובנוחות שלנו לשאוב אבק בבית ואפילו גם ברכב, באמצעות כך שהוא עובד על סוללות הוא קל לתפעול בכל מקום בבית בלי צורך להסתרבל עם כבל חשמל ארוך.
• רובוט לניקוי רצפה – למה לעבוד קשה שיש רובוט שעובד עבורכם? צאו לעבודה ותנו לרובוט בינתיים לשאוב את הרצפה מלכלוכים ושאריות.
• מטליות קוטלות חיידקים למטבח – אחת ההמצאות הטובות של השנים האחרונות הן המטליות עם קוטלי החיידקים, אחרי שחתכתם בשר או דגים נשארים המון חיידקים על השיש באמצעות אותן מטליות ניתן להשמיד עד 99% מהם ולהבטיח שיש נקי יותר ובטוח.
• אקונומיקה ריחנית – אקונומיקה היא מצרך חשוב בבית היא מסייעת לקטול חיידקים במקלחת ובשירותים בקלות וביעילות אבל הרבה פעמים הריח שלה חזק ומפריע באף, אקונומיקה ריחנית תעשה את אותה עבודה פחות אותה בעיה.
• רול של נייר דבק להורדת שערות מבגדים וספות – אם יש לכם כלב או חתול בבית רול סטיקי הוא חובה, מסיר את השערות בקלות ובמהירות מהספה והבגדים שלכם.