התקשרו אלינו: 077-7296033

רחוב הרברט סמואל 90 חדרה info@clean2.co.il

ניקוי ספות בראשון לציון

עיר גדולה היא ראשון לציון ותושבים רבים מסוגים שונים גודשים את בתיה. המשותף לכולם הוא כי רובם נהנים מספה בבית או מכורסא טובה, וכולם צריכים שמישהו ינקה אותם מזמן לזמן ויסיר את האבק. מי יעשה את זה? קלין ספה, כמובן.

למה דווקא קלין ספה

אי אפשר לנקות ספה לבד, מוכרחים להעזר בחברה מומחית לכך. מדי תקופת מה (יש אומרים שנתיים ויש אומרים מעט יותר, תלוי במצב הספה ובצורת השימוש בה) חייבים לבצע בה עבודת ניקוי יסודית עם מכשור המיועד במיוחד לצורך כך. ציוד כזה כמו שאנו משתמשים עובד על קיטור ומפעיל לחץ חזק על הכתמים השונים, כך הם יורדים בקלות ומתגלה ספה נקיה וממורקת, נקיה ומצוחצחים. כמו כן אנו שוטפים את הספה כולה בזרמים של מים, כדי להוריד ממנה את כל האבק שלא ישאר בה סימן.

 

ניקוי ספות בראשון לציון בקלי קלות

ברגע של החלטה, צריך פשוט לפנות אל חברת קלין ספה ולהזמין אותם הביתה. אנחנו מגיעים אל כל תושבי העיר בכל מקום בו הם מתגוררים ומציעים את השרות שלנו בצורה הכי נוחה. באים הביתה שלכם עם הציוד הדרוש, עם מכונת הקיטור לניקוי ספות ועם חומרי הניקוי האיכותיים שלנו. אתם לא תצטרכו לעשות דבר, רק לתת לנו לעבוד, ובסיום העבודה לקבל את הספה שלכם חזרה נקיה ונוצצת, מדיפה ניחוחות רעננים של נקיון. לא כדאי?

 

כמה פשוט – ככה קל

אז אם אתם תושבי רחוב רוטשילד או ההסתדרות, גרים בגולדה מאיר, או אולי ברח' מוטה גור, עשו החלטה מהירה והתקשרו אל החברה, קלין ספות תיצור אתכם קשר עכשיו ותבצע את ההזמנה.

מתאים לכל תושבי ראשון לציון בהצלחה מרובה!