התקשרו אלינו: 077-7296033

רחוב הרברט סמואל 90 חדרה info@clean2.co.il

חברות ניקיון – איך נבחר חברת ניקיון אמינה לניקוי הבית?

כיום ניתן למצוא בשוק שלל רחב של חברות ניקיון רבות ומגוונות, המציעות שירותים שונים וספציפיים עבור כל תרחיש לכלוכי שאתם יכולים לחשוב עליו: החל מניקוי פאנלים, חלונות ופוליש לרצפה, ועד לניקיונות יותר מורכבים כגון חלונות, תריסים, מרזבים וכ'ו. על פי רוב, בד"כ השימוש בחברות ניקיון מקצועיות מתבצע לאחר מעבר לדירה חדשה, ניקיון אחרי שיפוצים, ובמקרים מסוימים גם ניקיון לפני או אחרי החגים – בייחוד בפסח בשל האיסור על הימצאותו של חמץ בבתים. בד"כ ניתן למצוא חברות מקצועיות באתרי אינטרנט כגון אינדקס המומלצים של בזק 144 כיוון שלחברות אמינות לרוב יש תקציב לפרסם שם.
מכיוון שטווח המחירים והשירותים הניתנים על ידי חברות אלו כלכך רחב כדאי לעשות קצת סדר ולשים לב למספר קריטריונים חשובים לפני שבוחרים איזו חברת ניקיון לעבוד איתה – לפניכם רשימה קצרה שתעזור לכם להחליט מי אמין וממי כדאי להתרחק:

1.    המחיר שתקבלו לניקיון:
כפי שיעידו מרבית הסבתות הפולניות שלנו – לרובנו אין מספיק כסף לקנות בזול – כי "מה שנקנה בזול עולה ביוקר" בסופו של דבר. חברות ניקיון המציעות לכם מחיר זול אולי יפתו אתכם אך כנראה שלאחר מכן תגלו כי חומרי הניקוי היו לא מתאימים, זולים וגרמו נזק לקרמיקות או לעץ.
2.    באילו כלים מנקים?
כאשר מזמינים את החברה מומלץ לבצע סקר טלפוני מול מספר חברות ולשאול אותם איך הם מתכוונים לנקות? חברה אשר לא מציעה מכשירי פוליש, שואבי אבק תעשייתיים, סכיני גירוד וחומרים מיוחדים כגון וקס או פוליש קריסטל כנראה שאינה חברה אמינה ועדיף לבחור באחרת.
3.    חברה עם ותק והמלצות
בסופו של דבר אולי המדד הטוב ביותר לאיכותה של חברת ניקיון הוא הותק שלה. חברה אשר קיימת שנים ארוכות בתחום אולי תהיה קצת יותר יקרה אך יש סיבה לכך שהיא שרדה לאורך השנים. בנוסף הדרך הטובה ביותר היא להיעזר במשפחה וחברים, ואנשים מסביבנו עליהם אנחנו סומכים – ככה מפה לאוזן בד"כ עוברים הדברים הכי טובים.
4.    מיקום ופרסום
אומנם זה לא נשמע כך, אך חברת ניקוי שהשגתם מפלייר שמצאתם בתיבת הדואר כנראה לא תהיה הטובה ביותר בשוק. עדיף לפנות לחברות אשר דורגו באתרים מקצועיים שם ניתן להסתכל על דירוג שנתנו לקוחות אחרים ולקבל חברה שניתן לסמוך עליה.

בסופו של דבר, חשוב לזכור – שימוש בחברת ניקיון לא נעשה כל שני וחמישי, אנו מזמינים אותה כאשר באמת אנו עומדים מול לכלוך שאיננו רגילים אליו ואנו צריכים עזרה ומקצועיות של אנשים שעושים זאת יום יום ומכירים את כל הפתרונות ודרכי העבודה הנכונות. בנוסף, המחיר של חברת ניקיון לא מקצועית עלול להיגמר בנזקים שיהיו בלתי ניתנים לתיקון או פשוט יעלו הרבה מאוד כסף – וחבל. אם כבר עושים משהו פעם ב… לפחות לעשות אותו הכי טוב.