התקשרו אלינו: 077-7296033

רחוב הרברט סמואל 90 חדרה info@clean2.co.il

ניקוי ספות בתל אביב

למה הספות של תושבי תל אביב מבריקים כל כך

הרבה מתושבי תל אביב רכשו לביתם ספה יפה. הם משתמשים בה באופן רציף לנוחות ולהנאה מרובה. חשוב להם יותר מכל לתחזק את הספות ולהעניק להם ניקוי הגון, לשוות לחדר המגורים את היופי שלו עם הספות המרופדות והכורסאות הנלווים. איך הם עושים את זה? קלין ספות מסייע בכך…

קלין ספות

קלין ספות היא חברה העוסקת בניקוי ספות מכל הסוגים והגדלים. אנחנו מעניקים את השרות לכל תושבי המרכז, ותושבי תל אביב בכלל. ברשותנו מכשירים מקצועיים ומשוכללים הפועלים בעזרת הפעלת לחץ של קיטור. אנו מנקים באמצעותם את כל הריפודים ומסירים מהם כתמים ולכלוך. כל ספה שעוברת תחת ידינו, מקבלת את הטיפול הנכון שלה. היא חוזרת לימים הטובים שלה כפי שהיתה נראית כשהיא היתה חדשה.

מלבד הניקוי הספציפי אפשר לקבל אצלנו גם מידע בכל הנוגע לתחזוקה נכונה של הספות, לשמירה על כתמים ואבק, איך מותר לנקות וממה צריך להמנע. כי זאת עליכם לדעת: כל סוג של ריפוד זקוק לטיפול מסוג אחר, לכל בד יש להתייחס אחרת, וצריך את המומחיות בשביל זה.

ניקוי ספות בתל אביב

כדאי לדעת, כי קלין ספות מספקת שרות ניקוי עבור כל תושבי תל אביב. אנחנו מגיעים אל כל פינה וכל פיסת רחוב בעיר הגדולה ומוכנים להעניק שרות מהיר מכל הלב. הספות שיעברו את הניקוי תחת ידינו יהיה מבריקים ונקיים לבלי הכר, צריך לנסות כדי להבין את זה… פשוט לראות את המציאות מול העיניים… אז לא משנה בין אם אתם תושבי רחוב אבן גבירול או גרים ברח' ז'בוטינסקי, אלנבי, שינקין, וכדומה, קלין ספות תנקה את הספות שלכם כמו שצריך באמת!

התקשרו עכשיו, ואחד מאנשי הצוות יענה מיד!